...

FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje przejazd?

Cena przejazdu uzależniona jest od miejsca wsiadania i wysiadania. Koszt przejazdu w cenniku zaczyna się od kwoty 450 zł. Więcej informacji można uzyskać podczas kontaktu telefonicznego.

Czy wystawiamy fakturę za przejazd?

Faktury za przejazd wystawiane są po zrealizowanym przejeździe. Przy składaniu rezerwacji należy zgłosić to osobie przyjmującej rezerwację telefonicznie lub zawrzeć stosowną informację w treści maila z rezerwacją. Do wystawienia faktury należy podać pełne dane firmy z numerem NIP oraz adresem mailowym. Faktury wysyłane są za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kiedy muszę uiścić opłatę za przejazd?

Za przejazd należy zapłacić u kierowcy w busie przed rozpoczęciem przejazdu, tylko gotówką, w dowolnej walucie (polski złoty lub euro). Istnieje możliwość opłacenia przejazdu przelewem.

W jakiej walucie mogę dokonać płatności za przejazd?

Waluty, którymi można rozliczać się za przejazd busem to polski złoty lub euro. Od Ciebie zależy, którą z wymienionych walut zapłacisz za kurs.

Czy otrzymam zwrot kosztów przejazdu w przypadku rezygnacji?

Tak. Jednakże, żeby uzyskać zwrot kosztów opłaconego wcześniej przejazdu, należy zgłosić taką ewentualność telefonicznie pracownikowi naszej firmy nie później niż 24 godziny przed planowanym wyjazdem.

Czy jeździmy z adresu pod adres?

Tak. Nasi kierowcy odbierają oraz dowożą pasażerów ze wskazanego miejsca w Polsce na wskazany adres za granicą i na odwrót. Pamiętaj, że podczas składania rezerwacji musisz podać dokładne adresy wyjazdu oraz dojazdu.

Jak długo trwa podróż?

Czas przejazdu zależny jest od trasy, każda trasa planowana jest indywidualnie. Zawsze staramy się dowieść naszych pasażerów do miejsc docelowych jak najszybciej.

Czy będę miał przesiadkę?

Tak, przesiadka jest możliwa, zwykle jedna na całej trasie. W szczególnych przypadkach mogą się pojawić dodatkowe miejsca, w których pasażerowie będą się rozsiadać na inne kierunki podróży. Przesiadki mają na celu przede wszystkim dobro pasażerów i maksymalną optymalizację czasu jazdy.

Ile mogę zabrać ze sobą bagażu?

W cenę przejazdu wliczony jest transport dwóch walizek i bagażu podręcznego.

Skąd dowiem się o której godzinie mam wyjazd?

Dzień przed planowanym wyjazdem skontaktuje się z Tobą nasz pracownik w celu podania przybliżonej godziny rozpoczęcia podróży.

Czy ustalona godzina wyjazdu może ulec zmianie?

Tak, czasami ustalone wcześniej godziny czy to wyjazdu, czy dotarcia na miejsce ulegają zmianie. Wpływ na to mają przeróżne czynniki jak na przykład utrudnienia w ruchu drogowym, warunki atmosferyczne lub inne okoliczności, których nie da się przewidzieć. Kierowca lub pracownik zajmujący się koordynacją przejazdów zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pasażerów o ewentualnym opóźnieniu oraz do podania aktualnych godzin.

W jaki sposób mogę zamówić busa?

Busa za granicę lub busa powrotnego do Polski możesz zamówić telefonicznie, mailowo lub przez aplikację WhatsApp.